torsdag 1 september 2016

Recension av tvålarna ifrån Malin i Ratan


Jag har nu använt tvålarna jag köpte ifrån Malin i Ratan ett tag och jag kan redan nu säga att det är stora favoriter hos mig. Främst den naturella tvålen som jag har använt mest, både till barnen och till mig själv.

Tvålarna ger ett bra skum nästan direkt vilket är toppen och lämnar inte huden torr. Min mamma ville också prova tvålarna och fick med sig en bit av två stycken, även hon är jättenöjd och vill vara med på nästa beställning!

Jag har dessutom tvättat barnens hår med den naturella tvålen och det har funkat hur bra som helst 😊 Inget svidande i ögonen eller torr hud.

Den enda nackdelen jag hittar är att de snart är slut och jag bara MÅSTE ha nya 😉

1 kommentar:

  1. Kul! Jag ser fram emot min första beställning som kommer nästa vecka! Köpte småtvålar för att testa: barrskog till maken som raktvål, shea/avocado till händer/kropp och nässla/björk för att testa till håret. Blir en recension sedan på instagram @upplandskullan

    SvaraRadera